Už to neřeším pro dívky
Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Jak funguje předplatné?

Je to jednoduché - přihlásíte se, vyberete si Váš oblíbený produkt či produkty a dáte je do košíku. V objednávce si zvolíte délku předplatného - 1 měsíc (objednávka přijde jen jednou) nebo 3, 6, 9 či 12 měsíců. Vybrané zboží vám bude chodit domů pravidelně každý měsíc - nemusíte tedy myslet na nákup hygienických potřeb.

V ceně předplatného je již automaticky započítané dopravné na každý měsíc.

Zapoměl/a jsem přihlašovací údaje, jak mám postupovat?

V pravém horním rohu kliknete na přihlášení, poté na kolonku zapoměl/a jste své heslo? Zadejte e-mail a přihlašovací heslo se Vám automaticky zašle na Vaši e-mailovou adresu.

Jak se mohu přepnout do režimu inkontinenčních potřeb / dámských hygienických potřeb?

Na pravé straně webu je umístěno modré či růžové posuvné tlačítko. Po kliknutí Vás automaticky tlačítko přesměruje k Vámi požadované sekci.

Musím se registrovat?

Ano. V registraci vyplňujete fakturační údaje a datum, kdy chcete zboží zasílat (do poznámek). K dodržení našich služeb je pro nás toto datum klíčové.

Jak se zaregistruji?

Objednávka Vás vyzve k registraci. V případě, že se chcete zaregistrovat bez objednávky, v pravém horním rohu kliknete na přihlášení. Po rozbalení nabídky poté kliknete na políčko nová registrace a budete postupovat dle požadovaných údajů.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě reklamace si přečtěte Reklamační řád (na webu v pravo úplně dole) a poté nám zašlete reklamační protokol na info@uztoneresim.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 721 203 830.

Posíláte zboží i mimo ČR?

Prozatím se soustředíme pouze na Českou Republiku.