Nejčastější dotazy
Jak funguje předplatné?
Je to jednoduché - přihlásíte se, vyberete si Váš oblíbený produkt či produkty a dáte je do košíku. V objednávce si zvolíte délku předplatného - 1 měsíc (objednávka přijde jen jednou) nebo 3, 6, 9 či 12 měsíců. Vybrané zboží vám bude chodit domů pravidelně každý měsíc - nemusíte tedy myslet na nákup hygienických potřeb.
V ceně předplatného je již automaticky započítané dopravné na každý měsíc.
Zapoměl/a jsem přihlašovací údaje, jak mám postupovat?
V pravém horním rohu kliknete na přihlášení, poté na kolonku zapoměl/a jste své heslo? Zadejte e-mail a přihlašovací heslo se Vám automaticky zašle na Vaší e-mailovou adresu.
Jak se mohu přepnout do režimu inkontinenčních potřeb / dámských hygienických potřeb?
Na pravé straně webu je umístěno modré či růžové posuvné tlačítko. Po kliknutí Vás automaticky tlačítko přesměruje k Vámi požadované sekci. V telefonu toto tlačítko najdete v menu.
Musím se registrovat?
Když se zaregistrujete, budete mít přístup do klientské zóny, kde budete mít přehled o všech svých objednávkách. Najdete zde i faktury a předešlé objednávky, které můžete jednoduše jedním kliknutím zopakovat.
Jak se zaregistruji?
Objednávka Vás vyzve k registraci. V případě, že se chcete zaregistrovat bez objednávky, v pravém horním rohu kliknete na přihlášení. Po rozbalení nabídky poté kliknete na políčko nová registrace a budete postupovat dle požadovaných údajů.
Jak postupovat při reklamaci?
V případě reklamace si přečtěte Reklamační řád (na webu v pravo dole) a poté nám zašlete reklamační protokol na info@uztoneresim.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 721 203 830.
Posíláte zboží i mimo ČR?
Prozatím se soustředíme pouze na Českou Republiku. Pokud byste chtěli zaslat zboží do jiné země, před objednáním nás kontaktujte.