Nejčastější dotazy
Jak funguje předplatné?
Je to jednoduché, vyberete si oblíbený produkt, dáte do košíku a zde si zvolíte délku předplatného - dobu, na kterou chcete zboží pravidelně zasílat. Předplatné lze uzavřít na jeden měsíc (zboží přijde pouze jednou), tři, šest a dvanáct měsíců. V registraci zadáte datum poslední periody (první počáteční den) a na základě algoritmu jsme schopni vypočítat, kdy máme zasílat další produkt. Standartně počítáme s 28 denním cyklem a zboží zasíláme pár dní před ním, pokud máte menstruaci nepravidelnou, nebo chcete produkty zasílat v jiný datum, neváhejte se na nás obrátit a napište nám datum, který Vám bude více vyhovovat. V ceně několikaměsíčního předplatného je již zahrnuto i poštovné.
Zapoměl/a jsem přihlašovací údaje, jak mám postupovat?
V pravém horním rohu kliknete na přihlášení, poté na kolonku zapoměl/a jste své heslo? Zadejte e-mail a přihlašovací heslo se Vám automaticky zašle na Vaši e-mailovou adresu.
Jak se mohu přepnout do režimu inkontinenčních potřeb / dámských hygienických potřeb?
Na pravé straně webu je umístěno modré či růžové posuvné tlačítko. Po kliknutí Vás automaticky tlačítko přesměruje k Vámi požadované sekci.
Musím se registrovat?
Ano. V registraci vyplňujete fakturační údaje a datum poslední periody. K dodržení našich služeb je pro nás toto datum klíčové.
Jak se zaregistruji?
Objednávka Vás vyzve k registraci. V případě, že se chcete zaregistrovat bez objednávky, v pravém horním rohu kliknete na přihlášení. Po rozbalení nabídky poté kliknete na políčko nová registrace a budete postupovat dle požadovaných údajů.
Kdy obdržím objednané zboží?
Na základě Vámi zadaného data Vám zašleme produkt tak, aby jste ho obdržel/a nejméně 2 dny před další menstruací.
Jak postupovat při reklamaci?
V případě reklamace si přečtěte Reklamační řád (na webu v pravo úplně dole) a poté nám zašlete reklamační protokol na info@uztoneresim.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 721 203 830.
Posíláte zboží i mimo ČR?
Prozatím se soustředíme pouze na Českou Republiku.