Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Zapoměl/a jsem přihlašovací údaje, jak mám postupovat?

V pravém horním rohu kliknete na přihlášení, poté na kolonku zapoměl/a jste své heslo? Zadejte e-mail a přihlašovací heslo se Vám automaticky zašle na Vaši e-mailovou adresu.

Jak funguje předplatné?

Předplatné lze uzavřít na tři, šest a dvanáct měsíců. V registraci zadáte datum poslední periody (první počáteční den) a na základě algoritmu jsme schopni vypočítat, kdy máme zasílat další produkt. Standartně počítáme s 28 denním cyklem a zboží zasíláme pár dní před ním, pokud máte menstruaci nepravidelnou, nebo chcete produkty zasílat v jiný datum, neváhejte se na nás obrátit a napište nám datum, který Vám bude více vyhovovat. U inkontinenčních potřeb se Vám budou zvolené produkty zasílat každý měsíc v den, který si zvolíte, nebo pravidelně v den objednávky. V ceně několikaměsíčního předplatného je již zahrnuto i poštovné.

Jak se mohu přepnout do režimu inkontinenčních plen/dámských hygienických potřeb?

Na pravé straně webu je umístěno modré či růžové posuvné tlačítko. Po kliknutí Vás automaticky tlačítko přesměruje k Vámi požadované sekci.

Kdy obdržím objednané zboží?

Na základě Vámi zadaného data Vám zašleme produkt tak, aby jste ho obdržel/a nejméně 2 dny před další menstruací.

Posíláte zboží i mimo ČR?

Prozatím se soustředíme pouze na Českou Republiku.

Musím se registrovat?

Ano. V registraci vyplňujete fakturační údaje a datum poslední periody. K dodržení našich služeb je pro nás toto datum klíčové.

Jak se zaregistruji?

Objednávka Vás vyzve k registraci. V případě, že se chcete zaregistrovat bez objednávky, v pravém horním rohu kliknete na přihlášení. Po rozbalení nabídky poté kliknete na políčko nová registrace a budete postupovat dle požadovaných údajů.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě reklamace si přečtěte Reklamační řád a poté nám zašlete reklamační protokol na info@uztoneresim.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 721 203 830.