Už to neřeším pro seniory
Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Jak funguje předplatné?

Vyberete si své oblíbené produkty, dáte je do košíku a zde si zvolíte délku předplatného - dobu, na kterou chcete zboží pravidelně zasílat. Předplatné lze uzavřít na jeden měsíc (zboží přijde pouze jednou), nebo libovolnou dobu. V registraci zadáte datum poslední periody (první počáteční den) abychom věděli, kdy máme posílat další balíček. Standartně počítáme s 28 denním cyklem a zboží zasíláme pár dní před ním, pokud máte jinou dobu cyklu, napište nám do poznámky datum, kdy balíčky chcete zasílat. V ceně několikaměsíčního předplatného je již zahrnuto i poštovné.

Zapoměl/a jsem přihlašovací údaje, jak mám postupovat?

V pravém horním rohu kliknete na přihlášení, poté na kolonku zapoměl/a jste své heslo? Zadejte e-mail a přihlašovací heslo se Vám automaticky zašle na Vaší e-mailovou adresu.

Jak se mohu přepnout do režimu inkontinenčních potřeb / dámských hygienických potřeb?

Na pravé straně webu je umístěno modré či růžové posuvné tlačítko. Po kliknutí Vás automaticky tlačítko přesměruje k Vámi požadované sekci. V telefonu toto tlačítko najdete v menu.

Musím se registrovat?

Když se zaregistrujete, budete mít přístup do klientské zóny, kde budete mít přehled o všech svých objednávkách. Najdete zde i faktury a předešlé objednávky, které můžete jednoduše jedním kliknutím zopakovat.

Jak se zaregistruji?

Objednávka Vás vyzve k registraci. V případě, že se chcete zaregistrovat bez objednávky, v pravém horním rohu kliknete na přihlášení. Po rozbalení nabídky poté kliknete na políčko nová registrace a budete postupovat dle požadovaných údajů.

Kdy obdržím objednané zboží?

Zboží odesíláme co nejdříve. U předplatného zasíláme produkty tak, abyste ho obdržel/a nejméně 2 dny před další menstruací.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě reklamace si přečtěte Reklamační řád (na webu v pravo dole) a poté nám zašlete reklamační protokol na info@uztoneresim.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 721 203 830.

Posíláte zboží i mimo ČR?

Prozatím se soustředíme pouze na Českou Republiku. Pokud byste chtěli zaslat zboží do jiné země, před objednáním nás kontaktujte.